Arkadaşlar kadın doğuma randevu bulunmuyor zar zor bulduk gittik 10gün sonra yine gitmen gerekiyor dedi ama randevu alınamıyor daha yeni gittiğim için. Bu iş nasıl olacak? Çok sinirlerimi bozuyor bu randevu işi. Bildiğim kadarıyla her ay düzenli kontrole gidilmesi lazım ama randevu almak bu kadar zor olacaksa nasıl yapacağım randevu yok dolu hepsi de