Bı önceki testlerimde çoğu markayı kullandım ve hepsinden 3 5 tane aldım hep birinde pozitif diğerinde negatif oldu neredeyse bu testlere çok güvenmiyorum o yüzden yaptım pozitif çıktı baya kalın çizgi çıktı hemde ama yinede 2 gün önce akşam kan verdim 1300 gibi bişey çıktı en kesin kan oluyo bugün hatta tekrar sağlık ocağında verdim doktor gerek görmedi ama ben istedim sağlıklı yükselme var mı diye muayene olmadım henüz ama 2 başarısız sonuç aldığım için beklemek istiyorum ilk gebeligimde incecik pembe çıkmıştı ama görünür görünmez haldeydi şuan oğlum 4 yaşında yani testler çok kafa yoruyor en net gecikme sonrası kan verme