Kızlar bugün sabah ezanı vakitlerinde çok garip bir rüya gördüm. Uykuyla uyanıklık arasındaydım, ve yatağımdaydım. Her şey aynı gerçekteki gibiydi. Evden sesler geliyordu ve çocuğumun ismine dua ediliyordu. Çocuğuma ‘oğlumuz selimi’ olarak dua ettiler. Kimseyi görmedim, hatta rüya olduğunun da farkındaydım. Hatta o an acaba şuan birisi bizim için dua ediyor da onu mu duyuyorum diye düşündüm. Yatağımdan yalnızca koridor gözüküyor, sadece koridoru görüyordum. Ev karanlıktı kimse yoktu sadece dua eden bir ses vardı. Çok garipti. Daha 8 haftalık hamileyim ve cinsiyeti falan da belli değil. Bilemedim.