Seelinimo inşallah böyle böyle bitecek, biraz sabır isteyen bi süreç, ek gıda kısımı biraz zordu, biz o dönemde tam anlamıyla başlayamadık bile, sırf bu yüzden çok yemek seçiyor, belirli sabit şeyleri yemek istiyor 🥲 az az 3 gün kuralıyla deneyerek devam ediyorsunuz korkmayın, her bebek farklı, ben desteksizliğim yüzünden biraz süreci zor yönettim, hatta yönetemedim