Sarisinkiz00 o sırada regline 8 gün kala yumurtlayan ben 😂 ovulasyon testi yapmayanlar bu şekilde hamile kaldığında, doktorlar geç döllenme diye adlandırıyor, o olay bu oluyor işte 😂 öylede bi güzel tutunur kii, gebelik testini boşverin, erkenden kendinizi strese sokuyorsunuz, tuttumu tutmadımı test yapıcam diye 😂 ben bu şekilde 3 defa hamile kaldım ovulasyonla 🥳