Melek_m olur canım. Ben adetim geçmeden yapmıştım. Belki günler sonra baktım tekrar. Geçersizdir deyip tekrar yaptım ikinci çizgi yine kağıtta yazan zamandan sonra çıktı. Sonra biraz beklemeye karar verdim 2-3 gün sonra tekrar yaptım yine silik çıktı ama bu sefer daha hızlı bir şekilde çıktı. Gittim kan verdim miniğim daha çok yeniymiş meğerse. O yüzden öyle olmuş. 2 haftalıktı. Şimdi 20 haftalık olduk. Sen git kan ver. Gerisi boş 🥰