Merhaba anneler Aralıkda oğlum 1 yaşına girecek Allah’ın izniyle şimdiden birşey almak istiyorum hazırlık felan heyecandan ilk anneliğim şimdi sorum şu ben doğum günüyü akşam kutlicam yani yemekten sonra aile Arası olacak eşimin tarafı olacak ablası abisi yeğenleri felan benim tarafım yok gurbette olduğum için şimdi ben yaş pastanın dışında ne yapayim sizce ikram olarak poğaça veya kek kısır makarna salatası gibi magnolya bunlar geldi aklıma acaba ne yapsam Max 3 tane çeşit yeterli çünkü çok karabalık değil siz olsaydınız ne yapardınız fikir verin