teacherlife kızlar biz 2. gün sarılık geçirdik bebişim zor uyanıyordu simdi 6 günlük oldu bu sefer de uyumuyor emziriyorum sallıyorum mama veriyorum yinede uyumuyor ağlıyor neden uyanmıyo derdim simdi de niye uyumuyor diyorum ne yapıcam ben
bebeklerim__ teacherlife gazi vardir 😞 karnından sesler geliyor mu ağlarken ağzını cok açıp ayaklarını cekiyomu
Minnikkbebii teacherlife d vitamini takviyesi veriyor musun veriyorsan çok enerji veriyor uyutmuyor bebeği ben farkedince direk kesmiştim zaten yaz ayıydı güneşten alıyordu
Perim2 teacherlife canım gazı vardır karnına masaj yapıp rahatlat gazını çıkar mutlaka YouTube da videoları var bebiş rahatlar sakinleşir ve uyur sonra
PapatiA teacherlife %90 gaz bastırıyordur soy karnını ayağını yagla bacaklarını bastır karnınına sıcak havlu sar pışpışla karnı tok ise korkma
xxxyz teacherlife canm agzına bak pamukcuk olabılır yada kaka rengi yeşilse hemen doktora götüemelisin aşırı gazıda olmuş olabılırr zeytın yagını kaşıkla hafif ısıtp bebegın karnına kasıklarına ayakk topuguna surersen onu rahatlatr ve raht uyur gecmıs olsun
teacherlife xxxyz evet çok gazlı bir bebek zeytinyağla karnına masaj yapıp bacaklarını ileri geri götürüyoruz bir nebzede olsa rahatladı🙏🏼
akkoyun21 teacherlife gaz sancısı olabilir karnının duyduğuna emin olun kıyafetlerinin rahatsız edebilecek tarafları var mı ona bakın bir diğeri ise kolik bebekler çok ağlar deniliyor biraz uzun bir süreçmiş başkabir fikrim yok inşallah dizelir geçmiş olsun
Selim_Alparslan teacherlife oceanin 400 d vitamini kullanıyoruz saglik ocağından aldığımızı kullandık zaten gazı vardi iyice gaz verdi bebege 😅 hemen attım çöpe 🤷🏼♀️ bizde 56 gunluguz dogdugundan beri uyumayan bebegim var aramıza hosgeldiniz asla uyumuyor sarilikta olmadik biz şükür o yüzden gozleri fildir fildir😅. Anakucaginda sallanıyor gece gündüz anca oyle dalıyor uyuyor 😅 ya da arabada gezdiriyoruz arabada uyuyor babası arka koltuğa yatak yapti orda uyutuyoruz 🤷🏼♀️
teacherlife Selim_Alparslan sağlık ocağındaki marka neydi acaba? sağlık ocağından almadkm damlayı kendi cocuk doktorumuz verdi pedia-d markalı damla ama damlaya bu sabah başladık gazı damladan öncede vardı🥹çok da üzülüyorum ağladıkça rahatlamıyo tam olarak çıkaramıyor gazını
Selim_Alparslan teacherlife devit-3 canim. Sizinkini bilmiyorum. Gaz yapıcı şeyler yemeyin malesef her bebegin kabusu bu gaz 🥹