Anneyim6 bence şeker ve karbonhidratıda bırakın. Çünkü bazen gebelik şekeri çıkmasada bebekte şeker olabiliyormuş oda bebekte kilo yapıyormuş bu dönem çok arttı. Kuzenim 36 haftalıkken bebek 3.800 olunca aldılar doğduktan sonra 1 kg verdi bebek şekerden şiştiği için. Eşimin bir akrabası 4.500 doğum yapmış herkes iyi bişey sandı o çocukta şeker vardır dedim ne alaka falan dediler gerçekten öyleymiş 1buçuk kg verdi çocuk 5 günde. O yüzden sebze süt ürünleri et ağırlıklı beslenmeye dikkat edin sağlıklı kilo alsın anne karnındayken sağlıkla doğup büyüsün inşallah Rabbim hrpimizin evlatlarını korusun herşeyi onlar için yapıyoruz 🥺