Arkadaşlar merhabalar. Ben Etlik lokman hekim Hastanesi’nde 2023 senesinde doğum yaptım. Bebeğim 3.5 kg doğmasına rağmen brakial pleksuslu oldu. Doktor Hatice Çelik yüzünden! Sinir zedelenmesi yani kol felci diye geçiyor. Hastane bana ilk defa başımıza geldi dedi. Ama öğrendim ki bizden önce kendi çabalarım ile 6 bebek daha buldum! Öyle basit bir hastalık değil. Etkilenimine göre senelerce fizik tedavi alıyorsun. Hatta bazıları ameliyat oluyorlar ve %100 iyileşme asla yok! Hafife almayın. Tek ilacı fizik tedavi. Yıpratıcı bir süreç. Bugün haberde Ahsen Meva bebeği gördüm ve aynı hastanede doğmuş ve vefat etmiş. Ben Hatice hocaya Instagramdan mesaj attigimda beni engelledi! Uzak durun, uyarıyorum!