egeansea Miniminiminnos Kiraz-tasar25 Kanala girmediyse baş aşağı olmasında sorun yok ki. 26.haftada itibaren pozisyon almaya başlıyorlar. Korkmayın doktorun ekstra birşey demediyse. Son haftalarınız huzurlu geçsin. Benimki 27’den beri baş aşağı. Şuan 32.hafta
Almirolie Miniminiminnos benim kızın başı hep aşağıdaydı 39 da mecburi sezaryen oldum inmiyordu aşağı 🥰korkmayın
Damla7549 benimde tam 35+1 hala dönmedi aşırı agrı yapıyor inşallah döner sezeryan olmaktan korkuyorum
Almirolie Miniminiminnos kurban bayramına denk geliyordu hem kendi özel güvendiğim doktorum hemde diğer doktorların hiçbiri hastanede olmayacaktı 10 gün boyunca birde plesentam epey aşağıdaydı 💖suni dedi kabul etmedim plesentam aşağıda olduğu için yine riskliydi
An-gel 27 den beri başaşağı kafasını da leğen kemiğine yerleştirmiş. 32+6 oldum erken doğum riskim var rahim ağzım kısalmış. 36 ya kadar tutalım sonra takla at istersen dedi doktor 😂😂 evde yatışlardayım her şey yasak.
Ipek321 Miniminiminnos benim de haftalardır baş aşağı hatta ağrı ve sancılarım başladı 4 5 gün neler çektim neler nisanım da geldi acile gittik 1 hafta ileride şükür kilosu falan iyi dedi doktor açılma yok ama şükür suan beklemedeyim. 40 a kadar çıktı sancılarım doktor gelmek istiyor seninki dedi 🥹 bir yanım az daha kalsın diyor bir yanım kavuşmak istiyor 🥹