20 haftalık gebeyimm dün doktor erkek dedi hatta utaniyorum şu an yazmaya doktor pipisi kocaman bunun cinsiyeti biliyormuydun dedi şok oldum doktordan öyle bı tepki beklemiyordum açıkçası 🙈14 haftadan itibaren erkek deniyor cinsiyetine yaklaşık 5 doktorda erkek dedi detayiya 1 hafta var sizce yanılma olur mu detaylida erkek derse kıyafet falan almak istiyorum ilk gebeliğim 🫶🏼