Benimde lokasit çok yüksek çıktı crpmde 6 idi kültür sonucum temiz çıktı bakteri urememis doktorum tek kullanımlık suya katılıp içilen ilaçtan verdi daha denemedim bende herşeyimi çok dikkat ederim nasıl oluyor anlamıyorum doktorum bol su iç dedi hergun yoğurtta yiyorum sadece geçenlerde çok kötü usuttum doktoruma sordum ondan olabilirmi diye kesinlikle olabilir dedi hayırlısı bakalım tetanoz aşısı oldum ertesi gün ishal yaptı o yüzden ilaci icemedim geçince kullanırsın dedi sanırım oda ishal yapıyormuş çünkü verdiği tek kullanımlık ilaç bakalım geçtikten bir gün sonra kullanicam inşallah işe yarar kızlar 🤲🌸