Selamlar , Balıkesir Burhaniyedeyim devlet hastanesine eşler alınmıyor diye özelden de kontrollerime gidiyorum fakat devlet hastanesinde ki doktorum bugün randevuya gittiğimde paran mı bitti bana geldin özelde doğur vs gibi yaklaşımlarda bulundu daha önce bu tarz bir durum yaşayan oldu mu ?