Asosa2 Kızlar normalde Türkiye’de 32 haftada bildiğim kadarıyla aspirin kesilir yurt dışındayım buradaki doktor 37 ye kadar iğneyi de doğum sonrasına kadar devam dedi yani çok şaşırdım bu şekilde kullanan var mı korkuyorum
Cat98 Asosa2 hiç bilmiyorum üste çıksım diye yorum atıyım. Aslında bende agrılarıö için aspirin içebilir miyim diye sorcaktım bilen varsa buna da cevap versin 32+5 haftalığım
Nalan93 Asosa2 doğum olabilme ihtimali olduğu için kan sulandırıcıyı genelde 34 haftada kesiyorlar. Türkiye’de
Mrvztrk Asosa2 evet daha dün kontrole gittim aspirini 36 haftayken bırakacağım iğneyi de doğumdan bir gün önce dedi
Asosa2 Nalan93 yani bunların sistemi bi garip bende Türkiye’de doğum yaptım ilkini ikincide burdayız inanın napcamı şaşırdım
Asosa2 yasarceyda12 teşekkür ederim rahatladım bunları duyunca sağlıklı hayırlı doğumlar nasip etsin Rabbim hepimize