sule135 Merhabalar. Şu an 29 haftalık hamileyim. Yeni bir şehre taşındım ve hastaneye bu hafta gideceğim. Bu haftadan sonra doğum paketi almak mantıklı mı? İlk baştan almaya göre fiyat farkı olıyor mu?
idfhatice sule135 yani toplasan 9 haftan gibi bir sürecin var iki hafta da bir gitsen 4 yada 5 defa gideceksin ve son zamanlar da tahlil vs ilkler kadar çok yok eğer gidilmeyen güm ve yapılmayan tahlil ücretleri çıkartılıp hesaplanırsa alabilirsin ama onu zannetmiyorum
Zcvkk sule135 bende 30 haftalık gebeyim. Bu konuda benim da kafam karışık doğum paketi alsam mı almasam mı fiye diye düşünüyorum. Bi tık kaliteli özel hastaneler her şekilde fiyatları imsanlara dayatıyor malesef çok üzücü:(