merve727_ Doktor 1 santim açılmam olduğunu söyledi pazartesi günü normal doğum olacağını söyledi sizin de açılmanız oldu mu doğum ne zaman olur sizce
tugbazeyd1 Salı günüydi 38de 2 cm vardı perşembe normal doğuma alırız dedi salı gecesi sancılarım başladı çarşamba öğlen gibi kucağımdaydo😍🥹