Eflineee Merhaba kızlar pazartesiye kadar bebeğim kendi sancısıyla doğmazsa Suni sancıyla başlatılacak doğumum, tecrübesi olanlar nasıl olduğunu yazabilirler mi?
Han23 Eflineee benım normal sancım başldıgı halde suni aldım . Bebegim biraz kaka yapmıştı suni de baya hızlandırdı işleri ve hızlı açılma oldu. Sezaryene gerek kalmadı o yüzden. Ben normal sancılarımdan daha siddetli hissettim farkı dırekt anladım takıldıgı an ama anında bir düzenle gelmeye başladı sancılar sonra hemen doğuma alındım zaten 10 cm olunca cıkarıyorlar suniyi bitti gitti:) hiç korkmayın bı sekılde dayanılıyor.
Bumah Eflineee suni ile basladim 1 saat suni aldim sonra acilmam hizli olumca kendi sancima donduk 4 saat icinde dogurdum keske 2 saat suni alip dogursaydim hemencik😀
canannnblbll Eflineee benim için çok zor bir süreç olmuştu 32 saat sancı çektim çünkü 🥲 ama herkeste aynı olmayabilir o yüzden siz stres yapmamaya elinizden geldiğince korkmamaya çalışın hem belki kendisi gelir o zamana kadar 🤍
tugba6333 Herkesin durumu aynı olmuyor aslında suni sanci ile birkaç saate doğuran da var saatler sancı çekip doguramayan da var ve seni korkutmak istemem ama ben kendimi yerlere atmıştım nefesim kesildi dayanacak ayakta duracak halim kalmamıştı