sibelipek3101 ben de 3 kişinin tavsiyesi üzerine gittim iyi ki gitmişim diyorum hiç soğuk yaklaştığını hissetmedim bu zamana kadar,pozitif güler yüzlü ve işinin ehli bir doktor gerçekten,ultrason muayenesinde de her şeye detaylıca bakıyor hatta ilk gittiğimde bu kadar detaycı olmasına şaşırmıştım daha önce gittiğim doktorlar neden böyle değildi diye düşünmüştüm