Mrb Daha önce konum 3.gebelik ikiz olduğunu öğrendim yani 4 çocuğum oluyor..
maalesef boş boğaz bir akraba sürüm var en yakın kuzenlerim bile napcan bu devirde çok fazla yandın
Hapı yuttun Allah yardımcın vs vs vs diyip psikolojimi bozdular çünkü bende plansz gebelikte aman olursa olsn napalm moduna geçtik ama ikiz beklemiyorduk Allahım böyle uygun gördü
Çok zor bir hamililik geçirdim mide bulantısı öldürdu hamd olsun baya geçti
Şimdi de ikzilerimin kız olduğunu öğrendik
Toplam 4 kızım oluyor oğlum yok
Bu defa da bunun baskisi
Keske biri oğlan olsaydı
Karnın sivri aynı erkek karnı gibi
Erkek çocuk farklı
Anneye düşkün
VS vs vs
Daha aklıma gelmeyen bir ton şey
O kadar üzüldüm ki Allaha inancı olan elhamdülillah ibadetlerini yapmaya çalışan biriyim ama üzülüyorum engel olamıyorum
Ayrıntılı usg dahil hep kız denildi
Yinede umudumu kesmiyorum Rabbım büyüktür diyorum sizlerde dua edin olur mu tabiki en başta sağlıkla hayırla salih Karnımdaki nin biri erkek olsun amin
Paylaşmak istedim……