Selam kızlar🙋🏼♀️
Biz kızımla 37+4 olduk🤰🏼
Ama benim hiç yalancı sancım falan olmuyor. Sadece alt kısmımda ve kasıklarımda hafif sızılar oluyor🤷🏼♀️
Bugün doktor kontrolümüz de vardı. Haftaya büyük bir ihtimal sancıların başlayabilir dedi🤦🏼♀️
Sizde durumlar nasıl ? Var mı benim gibi olan 🙋🏼♀️❣