Nur_cbn
Canım kesin bir çözümü yok ama anlık seni rahatlatacak karanfil yağı alıp kullanabilirsin
2 trimester de diş tedavisi doktorun onayı ile yapabilirsin kadın doğum doktorun onaylı kâğıt verirsen işlem görebilirsin ben 4.5 aylık iken çektirdim hamilelik başından beri çekiyordum acısını 20 lik diş çekimi oldu kadın doğum doktoruna danışmanı öneririm çok geçmiş olsun