Erzurum şehir hastanesinde dogum yapan ya da yapmayi dusunen var mi? Şartları nasıl kizlar. Erkek hemsire vs oluyor mu? Yani ben asla istemiyorum normal dogum olacak insallah surekli gelip acilma kac cm diye farkli hemsireler vs geliyor mu? Bunlari dusunmekten Buhara ya yoneldim ama hala karar veremedim.