[silindi] Kızlar selam 15+3 üm mememde büyüme mevcut normal olarak fakat bu kahverengi kısmı sert ve büyüme oradan başladı sizdede böyle mi oldu endişe ettim ilk gebeliğim
Nur_cbn [silindi] benimde ilk gebeliğimde böyle olmuştu şimdi 2.gebeliğim ve yine aynı şekilde oluyor göğüslerimiz süt üretimine başlamış o yüzdenmiş doktorum söylemişti ☺️
Asi_07 [silindi] evet normal genelde her gebede oluşan bir durum bende de olmuştu emzirme dönemindeyim hala öyle