seeeeraapppp Hanımlar 6 haftalık hamileyim bir tanede 4 yaşında kızım var bu gebeliğim de ilk kızımda ne yaşadıysam aynı şeyleri yaşıyorum sizce yine kız mı yani iki farklı gebelikte cinsiyet farklıysa belirtiler de değişiyor mu
Seloloo seeeeraapppp annem abimde ekşi, kızkardeşim ve bende ekşi yemiş. Bende ilk 15 hafta ekşi şuan tatlı yiyorum. Erkek bebiş 😀🥰
tugbazeyd1 Benim oğlum var şuan kız bebişe hamileyim ikiside çok farklı🥹 ama aynı diyede aynı cinsiyet mi bilemicem