1ogrencianne tabii sizde güvenilir yerden alıyorsanız hiç bir sorun yok, doğal sütün içimi bile ayrı lezetli, yağı herşeyi içinde,
Hamilelik olunca bir ihtimal tokaoplazma bulaşabilir diye pastörize diyorlar, bende biraz pimpiriklim galiba, inanın bi kere yanlışlıkla içi çiğ kalmış köfte yedim bütüm gece ağladım🙈