gebebirhem 32 haftalığım eşimden yana sorunum yok çok şükür ama başından beri stressiz günüm geçmedi, maddi manevi ailevi bir sürü sınav verdim her hafta da yenisi ekleniyor hani hamile kalmamı beklemiş evren her şey üst üste. İlk 3 ay çok ağladım sonra ağlamayı bıraktım ama kafaya takmadan edemiyorum tabi de şükür rabbim bebeği koruyor. Yine de çok takmamak lazım❤️🙏🏻