fttmgll reglim gecikti döngümün 30 uncu gününde test yaptım pozitif çıktı. 31 gün için randevu aldım gittim. Kese görünmedi. Beta baktık sonucu sisteme düşmedi hala o yüzden bilmiyorum. Sat a göre 4+3 gün görünüyor sizce ne zaman görünür kese
Zelis_ozdrgn fttmgll 5 de görünür canım benimde 4 haftada görünmedi iki hafta sonra gel dedi gittim göründü