beriii47_ gamze308_ benim oldu çok minik kırmızı evet düşük riski oluyor 200mg progestan başlandı sabah akşam
Daisyy000 gamze308_ 4-9 hafta aralığında yaşadım. Progestan kullandım ve kan uyuşmazlığı olduğu için uyuşmazlık ignesini erken oldum. Sonra geçti çok şükür ,şimdi 32. Haftayım. Lekelenme olduğu müddetçe ağır iş yapmayın,dinlenin, uzun süre ayakta kalmayın.
Moonlight__ gamze308_ 9+3’te 1 günlük bir kahverengi lekelenmem oldu. O gün de kontrolüm vardı. Kanama alanı vs görmedi doktor bazen yerleşme kanaması olabiliyor bu haftalarda da dedi ama yine de progestan fitil verdi. Kesinlikle görünmelisiniz doktora. Geçmiş olsun, umarım hemencecik geçer 🌸
hllvrl Benim de tam dokuzuncu haftam da olmuştu fitil ve iğne kullandım on gün kadar çok şükür hiçbir şey olmadı korkma bunlar normal şeyler her gebe de olabilir illa düşük olacak diye bir şey yok
hllml gamze308_ düşük tehlikesi mi bilmiyorum ama benim neredeyse gebeliğimin başından beri var progestan fitil ve 2 günde bir iğnesini vuruluyorum hala geçmedi 8+6 dayız şuan doktorum korkulacak birşey yok diyor ama beni sakin tutmak için mi öyle diyor gerçekten korkulacak birşey yok mu bilmiyorum bende merak ediyorum
nurelld hllml Evet düşük tehlikesi olarak adlandırılıyor bu kanamalar bende hamileliğimin başından itibaren yaşamaya başladım 4. Aya kadar ara ara kanamalarım oldu progestan iğne ve hapla destekledik bu durumu bu süreçte de gerçekten yattım ağır hiçbirşey kaldırmadım uzanmadım yukarılara 4. Aydan sonra kanama alanım kapandı ama yinede düşük tehlikesi yaşadığın için daha sakin bir hamilelik geçirmen yararlı olur. Diyeceğim şu ki ben bebeğimi kucağıma aldım suan 5 aylık gayet sağlıklı
beautymom Seni üzmek istemem lâkin ben 8 haftalıkta kahverengi kanama oldum yerleşme kanaması sandım 4 sene önce kalp atışını duyamadım o zaman özelden çıkıp bide devlete gittim ordada hala kızarım ebe bi kadın şırıngayla alttan baktı bişey yok diyip gönderdi evde de yoğun kırmızı adet kanaması gibi kanamam başlanmıştı yani doktorlar hap bile yazmadı öyle düşük yaptım hamilelikte kaöıncı haftads olursa olsun her kan normal değildir lütfen hemen doktora gidilmesi gerekiyor cnm şuanki hamileliği m’de hiç kanamam olmadı çok sağlıklı maşallah 11. Haftam dayım 💜 biran önce acile git cnm