Benim de 25-30 derede skolyozum var yıllardır normalde de sırt ağrısı yapardı ama şu an felaket derecede ağrım var otururken özellikle dayanamıyorum bazen. 32+6 oldum son haftalar nasıl olacak bilmiyorum 🫤🫤
Normalde skolyozda da normal olabilir ama ben sezeryan istiyorum açıkçası kendimi zorlamamak adına