Lovebaby27 Bilippi oldum hayla olmaya devam ediyorum bende bi sorun olmadı Ya 5 yada 6 vuruldum o kadar ki sayamıyorum artık
Bilippi Doktorum birkaç ay ara verelim zararlı dedi😢 ben de korktum. Başka doktora mı gitsem ya? Bir akıl verin dört defa tedavi gördüm en son aşılama yaptı o da olmadı
Lovebaby27 Bilippi 3 defa oldum canım 2 ay ara verdirdi hatta doğum kontrol hapı kullandırdı 2 ay ama bende Pcos var ondan olabilir sonra 3 defa daha vuruldum şuan beklemedeyim klomen Letu Femera kullandım en son da Gonalf iğneye geçtim hepsini denedim yani
Lovebaby27 Bilippi aşırı yıprandım bu süreçte 26 aylık evliyim canım rahim filimide çekildim 🥹 inşallah bu sefer olur 🤲🏻