İlk gebeliğimi 14 haftalıkken hissettim herkez yok hissedemezsin falan diyor öyle değil bildiğin kelebek dokunuşu baloncuk patlaması gibi
Birşeydi gazım olmadığına eminim sonrasında da sıklaştı daha da güçlendi hareketleri 🥰 siz öyle hissettiyseniz yüksek ihtimale bebek hareketidir🌈