Saree_ valla herşeyi düşünerek zaten yaşanılmaz ben düşük yapında bile hemen pozitf kalmaya çalıştım tevekkül ettüm hiç isyan etmedim rabbmn vardır bi bildiği dedim ve yola öyle devam ettim herşey rabbimzden anlımza yazılanı yasıyoruz yaşicak olan eğer yaşicaksa yaşıyor gerçekten hakkmzda herşeyn hayrlısı olsun