kubrauzun Kızlar selam , bugün doktora gittim karından ultrason ile baktı kese görünmedi beta 967 çıktı bugün kese ne zaman görünür , doktor beta artışları güzel ama kese için erken olabilir dedi kaçta görünmüştü kese sizde 4+6 şuan benim
kubrauzun Cuma sabahı tekrar gelmemi söyledi zaman durdu sanki 🥲 teşekkür ederim bilgileriniz için içimi ferahlattınız 🌸
sukufe38 kubrauzun Canım biz de bugün 4+0 olduk. Doktora gittim 499 beta ile keseyi göremedi. Cumartesi gününe tekrar çağırdı alttan bakalım dedi. Ben de merakla bekliyorum 🥲