Doğuma yaklaştıkça beni inanılmaz korku sarmaya başladı panik atak geçiriyorum resmen bunu nası yenicem bilmiyorum iki türlü de o çocuk içimden acı ile çıkacak yani herkesin yaşadığı gibi.. ben daha damar yolu açtırırken canım acıyor ben nasıl dayanıcam bilmiyorum gerçekten düşündükçe nefesim daralıyor kötüleniyorum bayılacak gibi hissediyorum bu durumu nasıl aşıcam bilmiyorum doğuma max 20-25 gün var 😢 doğum sonrası daha bir korkutuyor Allahım yardım et sizden böyle olanınız varmı çözüm öneriniz ne