Selin6 Bu ay geç yumurtlama oldu o yüzden bat ım muhtemelen 14 ü ama normalde 7-8 i olmalıydı, dayanamadım test yaptım. Düz bakınca gözükmüyor ama testi hareket ettirdikçe gözüktü sanki videodan ekran görüntüsü aldım. Ama yarım çizgi gibi anlamadım:(
Selin6 Yansıma mı acaba emin olmadım hiç çünkü hareket ettirince testi gözüküyor çizgi tepeden bakınca göremedim
aslaninannesiii Edmr97 testler sorunlu olabiliyo ben cok sorunlu testle karşılaştım o yüzden dün kam verdim 1500 çıktı ama doktor muayenesi için erken diye gitmedim boşuna çok umutlandim.cunku biraz beklicem ama sen bı kan.ver yinede için rahat eder
Selin6 Edmr97 çok ince zor gördüm bence testin varsa yarın yada sonraki günlerde tekrarla koyulaşma olursa o zaman veririz. Ben de öyle yapıcam çünkü çok silik
aslaninannesiii Edmr97 testim baya belirgin 10 saniyede çıktı üstelik akşam yapmama rağmen zaten kanda da çıktı ama ben hamile gibi hissetmiyorum atabilirsem atayım