Arkadaşlar iyi akşamlar 9 günlğk bebeğim var sarılık yüzünden 1.5 2 gün küvezde yattı aldığımızdan beri emmek istemiyor iki kere çekiyor bırakıyor ama tutarsa tam emiyor oda çok nadir sanırım biberona alıştı bunu nasıl aşabilirim ne yapabilirim yeniden emmesi için öneriniz var mı