lnd Arkadaşlar 17+3 haftalığım bugün tesadüfen bu tanıyı aldım 10.5 mm çıktı bu durumu yaşayan var mı çok kötüyüm duyduğumdan beri😔
[silindi] lnd Caninizi sıkmayin ayni taniyi bende aldim ama gecti.İleriki haftalarda cogunlukla geciyor.
btlatsvn lnd merhaba, bize de sınırda dendi 3 hafta sonra tekrar gelın dedı drumuz. İnsallah artmaz erkek bebeklerde saha yaygın dıye biliyorum bir de burda cok tanı alan var hepsı saglıkla doğurmus
lnd btlatsvn evet bende okudum umarım geçici bir şeydir kaç haftalıksınız sizde de mi aynı ben bu perşembe doktora gideceğim nolur dua edin 🙏🏻😔
btlatsvn lnd Evet bıze de sol lat 9,8 dendı 22 haftalıkken haftaya kontrolumuz var insallah bi sıkıntı çıkmaz. Siz de stres yapmayın elden bir sey gelmıyor beklemekten baska insallah gececek 🌸
sultannnnnnlavin Bana kendi doktorum 16 haftada bebeğin kafasında genişlik var dedi devlet hastanesine başka bir doktora gittim bir hafta sonra oda aynı şeyi söyledi çok korkuyorum sizce Kendi kendine geçer mi ?
btlatsvn sultannnnnnlavin geçmis olsun ölçü verdi mi dr. Yanı burda okuduklarımızdan genelde geciyormus ınsallah bızımkı de gecer