gizem5406 benim de 25-26 hafta sıralarında 10-12 gün boyunca full ağrımıştı , kendim sol bacağımı tutup yatağa koyuyordum , doktorum full dinlen demişti magnezyumu günde 2 ye çıkartmıştı. Sonra bir gün bir anda geçti 😅 büyüdüğü için bağ çekiyor muhtemelen demişti ama tüm kontrollerimi yaptı , şimdi 37+4 teyiz iki gün önce geri geldi kasık ağrısı🥹