sunbloom123 bende evde ölçüm yapıyorum bir önceki hamiligimde şeker vardı önlem amaçlı şimdiden başladım ölçmeye ama cihazlar çok sağlıklı sonuç vermiyor bugün eczacıya sordum oda fark olur dedi, hatta hastaneye gidip kan verdim an cihazı yanımda götürüp ölçüm yaptım arada çok frak çıktı, hastanede açlık ve tokluk kan şekerine baktırabilirsiniz cihaza çok güvenmeyin