Sementa63 Kızlar doktora gittim muayene etti kan idrar verdim alfamet tansiyon ilacı verdi içtim ama tansiyonum düşmüyor. 15/9. Limonlu su içtim çiğ sarımsak yuttum fayda etmiyor ne yapacam doktorum 1 hafta boyunca günde 3 defa ölç sonra bir hafta sonra kontrole gel dedi. Ne yapsam nasıl yapsam bilmiyorum tecrübenize ihtiyacım var.
Zhr-Ada Sementa63 başına boynuna buz koy soğuk su ile kafanı devamlı ıslat yada birtane atlet ıslat soğuk su ile başına sar o geçiriyor bende de var devamlı baş agrısı
suragungor Sementa63 alfameti saat kacta ictin canim etkisini hemen gosteren bir ilac degil 2-3 saat sonra etkisini gosteriyor birde gunde kac dozla basladi
Bulutlarda Sementa63 İlaç yetersiz geliyor olabilir bana başta günde 2 ile başlandı. Şimdi günde 8 tane içiyorum anca kendine geldi. Yavaş yavaş arttırırlar onu.
suragungor Sementa63 bir doz verdi sanirim su ann icin sakin olun uzanin stres yaptikca yukselir soyle soyleyeyim size yaklasik 10 gun boyunca tansiyon takibi yapmistim tansiyonum 15-9/ 14-9 arasinda cikti hep 10 gunun sonunda tansiyon takip listemle doktora gittim ilac dozumu arttirdi tansiyonum daha yeni duzene girdi ilacin dozunu 6. Ayda bulabildik yani ve bu surecte tansiyonum surekli yukseldi indi bebege bir sey olmadi korkmayin sizde ilac 1-2 gun icinde etki ediyor ilk kullanmaya basladiginizda buyuk ihtimalle yarin bu kadar yuksek cikmaz siz yinede tansiyonunuzu olcup bir yere not edin 15 ustu cikarsa acile gitmekte fayda var ama acilde de ne serum ne ilac hicbir sey yapmiyorlar bende defalarca gidip cozumsuz eve geri dondum
Sementa63 Bulutlarda Tekrar mı içeyim saat 6 buçukta akşam içmiştim. Günde 3 defa içmemi söyledi. Bugün akşam başladım kullanmaya çünkü doktora öğleden sonra gittim
suragungor Sementa63 aa 3 doz mu verdi 3 doz icecekseniz 8 saat araliklar belirleyerek icin mesela sabah 8:00-16:00-00:00 gibi gece 12 den sonra bir tane daha icin eger yuksek cikarsa
Sementa63 suragungor Aynen öyle devlet kan idrar alıyor gönderiyor şehir hastanesi yada araştırma olsa ilgilenir
Bulutlarda Sementa63 25. Haftada ölçmeye başladım 14-8 falan geliyordu. 1 hafta takip yaptım sonra doktor perinatolojiye yolladı orada doktor aşırı şekilde stres yaptırdı 14-9 çok tehlikeli bu bebeğin normal olma ihtimali yok falan dedi öyle diyince nefesimi kontrol edemedim çok kötü oldum 18-11 e çıktı direk. Sonra doğumhaneye aldılar kontrol altına girince normal serviste yattım 1 hafta. Değerler düşmedikçe hergün dozu arttırdılar en sonunda yoluna girince taburcu oldum. 8 tane ilaca rağmen en ufak bir şeyi stres yapayım hemen 13-14 oluyor. O yüzden kafamı olabildiğince meşgul etmeye çalışıyorum o doğumhanede yaşadığım korkunun tarifi yok o yüzden tekrar aynı şeyleri yaşamamak için kafama hiçbir şeyi takmamaya çalışıyorum. Tuz tüketmiyorum işte o şekilde 28+3 olduk. Allahım inşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebisleri gerçekten zor bir süreç Allah yardımcımız olsun canım biz elimizden geleni yapacağız gerisini Allaha bırakacağız
suragungor Sementa63 gunluk 3 doz tansiyonunuzu duzene sokar gece yatmadan once bir tane daha icin yarindan itibarende 8 saat araliklarla 3 kere icin
suragungor Sementa63 24 haftalik hamileyim hamileligimin en basindan beri tansiyonum var tansiyonum daha bu hafta duzene girdi desem yeridir o yuzden korkmayin bir zarari olmadi bebegim gayet iyi durumda gelisiminde bir sorun yok hatta haftasindan bir hafta onde gidiyor gelisimiyle ilgili bir sorun yasamadik cok sukur
natured Benimde 28 haftalık bir hafta hastanede yattım, herkes yürüyüş falan yazmış ama ben yatmadıkça hareket ettikçe yoruldukça tekrar tansiyonum çıkıyor en ufak stres etki ediyor 3 adet alfametle 14-15lerdeyim
suragungor natured ayni durumdayim 25. Haftadayim doktorum hareket etmeyeceksin en minimum seviyede hareket edeceksin yatman lazim dedi su an 4 alfamet 2 adalat kullaniyorum biraz ayakta kalsam hemen 14 cikiyor elimden geldigince yatiyorum valla anca bu sekilde 11-7 falan cikiyor