ozgul__ 32 hftalık oluyorum yarın tansiyonlarım yüksek çıktı hep hastaneye yatış verildi 24 saat idrar toplandı ve tansiyon ilacına başladım çok şükür düşüş sağladık taburcu oldum bugün stres yapmayın sakın başka bir posta stres yaptıyorsun diye yorum aldım bende bugün amacım asla stres yaptırmak değil yanlış anlamayın