gozde91 benim iştahım hep vardı ne bulursam yiyorum çoookta kilo alıyorum hamileliklerimde. İlk kızımdada aynı şeyleri yedim 3 kilo doğdu bundada aynı şeyleri yiyorum erkek bu ama daha kilolu olacak gibi. Bünyesinde heralde . Ama şöyle söyliyim bu sefer et balık falan daha çok yedim