Selo3 Kızlar 37+3üm bugün doktor kontrolüm vardı bir sorun yok nst de sancım çıkmıyor ama arada regli olucak gibi şiddetli kasık ağrılarım başladı yalancı sancı böyle bir şey mi? 😅
anneeyiimmmm Selo3 37+1 im bende hiç ağrım sancım yok sadece penguen gibiyim 1 hafta sonra sezeryan günüm var 🥹💖
xLucy Selo3 ben de bugün 37+4 teyim aynı durumdayım 🥹 kasıklarımda ağrı var özellikle sol tarafta , ara ara da regl ağrısı oluyor
Selo3 Gunesrojin Bende de var o vajinal ağrılar ve her hareket ettiğinde altıma yapacak gibi olma hissi baş gelişli olduğu için bu normalmiş☺️
Selo3 Gunesrojin Benim geçen hafta nişanım geldi ama bir belirti yok şuan sancı su gelmesi gibi vajinal doğum bizim baş gelişli bebişimiz
Gunesrojin Selo3 nasil bişey Peki benim 2 hafta önce jel gibi katı birşey geldi de hafif kahverengi gibi ama ne olduğunu anlamadım
anneeyiimmmm Gunesrojin mecburi sezeryan 2 sene önce de sezeryan doğum yapmıştım, 2 yaşında bir kızım daha var 🌸
Selo3 Gunesrojin kimin kahve rengi kiminin pembe kırmızı gibi olabiliyormuş benim regli kanı gibi kıvamda hafif pembe kırmızı gibi geldi