Ben 30 haftalık serklajlıyım serklaj öncesi kanımda enfeksiyon vardı düşürüldü vs ama akıntım hep var yeşil diyemem sarı gibi doktoruma ne zaman desem kanama kahverengi leke olmadığı sürece önemli değil diyor sizce de öyle mi kan verip tahlil yapması gerek miyor mu serklaj olalım 1 buçuk ay oldu hiç tahlil yapmıyor bana