amphitrittee moeeem yaşamadım bu gebeliğimde ama öncekinde yerleşme kanamam ağırlaştı kimyasal geçirdim
twobabymomm moeeem adetime 3 gün kala olmuştu pembemsi oluyor ve çok az damla damla oluyor 2 gün sürmüştü benimki ve tes yaptığımda silik çıkmıştı
penbe_karisi Ben yaşadım 6haftamda başladı leke şeklindeydi progestan iğne ve hap kullanmama rağmen 11 haftaya kadar sürdü
Gamzeee__ moeeem 5. Haftada başladı suan 8+5 devam ediyor iğne progestan ilerliyoruz ilk çocukta da yaşanmıştım
bahar1320 Miracle_1 benim ilk gebeliğim adetim gecikince şüphelendim sonra kanamam geldi adet oldum sandım sonra adet diye sandığım şey aslında yerleşme kanamasıymış akşam göründü kanama sabah bişey yoktu ondan sonra birdaha olmadı zaten test yaptım pozitif çıktı hastaneye gittiğimde bebeğim 5+3 haftalıktı ..Şuan 21+5 haftalık hamileyim
Miracle_1 bahar1320 hayırlı olsun sağlıcakla kucağınıza alın inşallah🌸 teşekkür ederim açıklamamız için benim 5-6 gün günde bir yada iki kez gelince merak ettim yaşayan var mıdır diye
bahar1320 Miracle_1 teşekkür ederim inşallah sizde sağsalim alırsınız kucağınıza… korkmayın doktora gittiyseniz doktorunuz bilgilendirmiştir sizi😘
inodnod 4.haftamda kahverengi akıntı şeklindeydi, ertesi gün kayboldu. adet başlangıcı sanmıştım ama yerleşme kanamasıymış.
penbe_karisi Feyzanne çok şükür sağlıkla tutundu tabi bu süreçte sürekli yattım hiç ayağa kalkmadim 🥹
Ehjfjsjs moeeem 11 haftalık akıntım koyuydu sanki kalan artan kan dışarı çıkmış gibiydi ama doktor sıkıntı görmedi şuan doğum yaptm 12 gunluguz :)