Havin49_ bende kimseden bir şey talep etmiyorum ama tadilat 1.5 ay sürdü evde sadece yapabileceğimiz bir yatak odası dışında kullanılabilir hiç bir alan yoktu üstelik hamileyim çalılıyorum gönül için bir kere hal hatır sorulmasını beklerdim isteyeceğimden değil ama ne yaptınız ihtiyacınız varmı denilse