Hatice4811 Bugün aşılama 10.gün ve lekelenmem oldu açık kahve başına gelen var mı yine mi tutmadı çok üzülüyorum 😔😔😔😔😢😢😢
_Nazendeem Hatice4811 benim olmuştu 11 gün falandı sankı kahve rengıydı gebe olduğumu biliyordum teste ögrenmiştım o tutunma kanamasıymış inşallah sizde öyledir
Hatice4811 _Nazendeem 27sinde oldum aşılama 25 İ de ovitrelle yaptım daha yanıltıcı olabilir diye yapmadım korktum 😁
_Nazendeem Hatice4811 niye yapmıyorsun yap artık çıkar sonuç ben 9 yapmıştım düşün aşiri silik zor görünen vardı 11 mi ne tekrar yaptım daha nettı sonrakiler daha daha net oldu eninde sonunda yapıcan yap çıkar artık
Meriley _Nazendeem 24 ekim cuma günü aşılama oldum. 4 ekimde beta verdim 0.691 çıktı sonucum. Evde 2 tane erken gebelik testi yaptım ikisi de hemen pozitif çıktı. Betayı erken mi verdim acaba yükselir mi
_Nazendeem Meriley Allah Allah erken değil aslında kanda niye öyle çıktı kı testın markası nedir bide fotosunu atarmısın
_Nazendeem Hatice4811 yaaa bende 3 çatlatma iki aşılama birincisi kimyasal oldu ikincisi tuttu şükür ama 6 aylıkken erken doğumla oğlumu kaybettim bazen tutsada nasıbınde yoksa yoktur boylesı daha zor daha yenı 40 çıktı düşün
Hatice4811 _Nazendeem _Nazendeem başın sağolsun cnm benim valla orası öyle tabiki rabbim hayırlısını kolaylıkla nasip etsin