Merhaba annişler bugün doktor muayenem vardı doktorum bebişimizin bel karın çevresinin 2 hafta önde gittiğini böyle giderse sıkıntı olabileceğini söyledi karbonhidrat ve şekeri yasakladı bu durumu yaşayan var mı korktum açıkçası normale döner mi ölçüleri acaba ??