Deniiibayyy Kızlar dün yapmıştım test aynı marka hiçbir şekilde çizgi çıkmadı saatlerce beklettim. Bugün ilk idrarla yaptım ben normalde bakar bakmaz görüyorum ama telefonda çok az çıkıyor ne diyorsunuz ? Çizgi pembemsi normalde yeri belli hatta ✨🫠
birumut_ Deniiibayyy bende test yoktu ovülasyon vardı bugün yaptım böyle çıktı benim de 7 günüm var yarın erken gebelik yapıcam yarın yumurtlamanın üstünden 9 gün geçmiş oluyor inş vardır
Cerensolmaz Deniiibayyy Canım merhaba beni hatırladın mı bilmiyorum ama gece gece kan testiyle gebeliğimi öğrenmiştim hatırlarsan seninde adetine 6 gün varmış yazdıklarının hepsini okudum bence adet günü hatta beklerim dersen adet gecikmesini bekle tekrar kan ver canım benimde öyle olmuştu adete 1 gün kala çıktı gebeliğim. Adete 4 gün kalasıya da kan vermiştim çıkmamıştı demem o ki adetine daha çok olduğu için çıkmamış olabilir tekrar kan ver adetine 1 gün kala ya da adet gecikmende ama sende benim gibi sabırsızsındır bacım adete 1 gün kala ver varsa çıkar zaten
Ftmn123- Deniiibayyy ben mesela en son 23 Ağustos ta 19 Eylül de 13 Ekim’de adet oldum bu ay kaçında adet olurumki sence canım?
Deniiibayyy Ftmn123- valla cevap verebilmeyi çok isterdim ama adetiniz düzensiz. İlk 28 günde sonra 23 günde olmuşsunuz
Ftmn123- Deniiibayyy yok ilk 28 sonra 25. Günde 3 gün erken oldum işte bu seferkini bilmiyorum ki valla
Ftmn123- Deniiibayyy hatırlıyor musun beni ben de senin gibi day’s doctor erken gebelik testi yapmıştım ve 2 Side silik ti canım ?
Ftmn123- Alya05 Birde benim adetim geçen ay 25. Günde oldu ve geçen ay değil ondan önceki ayda 28. Günde oldu bu ay kaçıncı günde olurum sence lütfen yardımcı olun bana?
Ftmn123- Alya05 ilk yaptığım 15 dakikada diğeri 2. İlk 7-8 dakikada çıktı peki benim sence adet tarihim nezaman ?